nowe, nowe, nowe

Ough.. dawno mnie tu nie było. Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu-ale- żeby nie było- czas spędzony jakże owocnie.

Sutasz zdecydowanie zdominował ostatnie tygodnie. Poniżej przedstawiam zdjęcia nowych tworów. Zaszalałam z kolorami tym razem 🙂

~Cielo – sutaszowe kolzyki, długość 5,5 cm, kolory wanilli, beżu, błękitu i złota. Lekkie i zjawiskowe 🙂

 

~ Czerwone marzenie – długość 8,5 cm , wykorzystałam masę perłową, kolory czerwieni i brązu. dłuższe ale lekkie

a na koniec moje ulubione ( i chyba nie tylko moje? :>)

~Violet dream- onyks i niesamowite sznurki, nowość od Royal Stone, sutasz USA Poly, niesamowicie plastyczny, mój numer jeden. Długość 7,5 cm

jgukj (1 of 1)

Wszystkie kolczyki dostępne są już w sklepie : Dawanda

 

Skomentuj

